Pages

Wednesday, March 21, 2012

SPM ! HEHE .

Selama beberapa tahun saya belajar untuk peperiksaan SPM ,
dan beberapa bulan untuk menunggu keputusan segala hasil usaha selama bertahun-tahun itu,
akhirnya , saya LULUS SPM SAYA ! :)

Walaupun tidaklah secemerlang yang diinginkan , tapi bersyukurlah 
sebab dikira cemerlang juga :)
Hehe , kan ?
Tapi ada satu benda yang buat saya sedih dan saya menangis semasa ambil keputusan.
Hanya sahabat karib saya sahaja yang nampak saya menangis .
Biarpun 'benda' tuh nampak simple tapi sangatlah saya kecewa .
Tapi nda apalah , last2 saya relax juga . 

Sebab kawan2 saya cakap itu okay juga :)
Thanks friends! Thanks boyfie!

SPECIAL THANKS TO ALL MY BELOVED TEACHER.
THANKS FOR TEACHING AND GIVES US YOUR KNOWLEDGE .

AND A VERY SPECIAL THANKS TO MY BELOVED MOM,
FAINEH MODIRIM . 
ILOVEYOUSOMUCH! 

No comments:

Post a Comment