Pages

Friday, July 29, 2011

Kehidupan Kini -bahasa ibunda-

yeah . Lama suda tidak update blog saya ini .
lain pula rasanya berbahasa melayu tapi ini yang seharusnya saya buat dari dulu .
menggunakan bahasa melayu dalam blog ataupun campur aduk dengan bahasa english.
Saya harap semua blogger-blogger yang melawat laman blog saya ni , dapat pahamlah apa yang saya katakan ini .
Sebab most of yang melihat blog saya ni , negara luar . dari statistik la .
Bukan maw bangga diri :)

Kehidupan dan jadual saya kini semakin padat .
Yeah ,. sebab SPM kan beberapa bulan saja lagi , so terpaksa struggle brabis ni .
Saya sangat harap saya dapat result yang saya inginkan ataupun , lebih dari yang saya inginkan . 
Saya akan berusaha dangan lebih gigih lagi . hehe .
STUDY SMART BEBEH \m/

-iownedme-

No comments:

Post a Comment